Ruilen & retourneren

 

Ruilen

Als u het artikel wilt ruilen voor een andere maat, kleur of artikel kan dat heel simpel door op www.imoha.nl een nieuwe bestelling te doen. Deze wordt direct verwerkt en verzonden. Uw eerdere bestelling kunt u retourneren met een retourformulier. 


Retourneren

Een retourformulier vraagt u aan via info@imoha.nl. Bij dit retourformulier ontvangt u een retour verzendlabel. Ruilen of retourneren is hierdoor gemakkelijk. U heeft het recht om het artikel te bezichtigen en goed te keuren. U heeft altijd 14 dagen volledig retourrecht en volledige "niet goed, geld terug" garantie. 

Retourvoorwaarden:

Het te ruilen of te retourneren product moet altijd voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

  • Het artikel mag niet vies zijn
  • Het artikel mag niet gewassen zijn
  • Het artikel mag niet beschadigd zijn
  • Het artikel mag niet uitvoerig uitgeprobeerd zijn
  • Het artikel mag geen zichtbare gebruikssporen bevatten
  • Het artikel dient in de originele verpakking binnen 14 dagen te worden teruggestuurd!
  • Wilt u aub geen stickers of tekst op de originele verpakking plaatsen?

Stappenplan:

1. Voldoet het artikel aan de retour voorwaarden?

2. Vraag via info@imoha.nl een retourformulier en verzendlabel aan.

3. Plak het verzendlabel op de verzendverpakking.

4. Het ingevulde retour formulier meezenden met uw retour.

5.  Geef tot slot het pakket af bij een postbezorger of postkantoor bij u in de buurt

Zodra uw retourzending verwerkt is, zal onze financiële afdeling direct het aankoopbedrag van het geretourneerde product terugstorten of uw factuur annuleren. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarvan u het heeft betaald. Dit kan 10 werkdagen duren. 


Betaald met Klarna Factuur?

Als u bij het bestellen heeft gekozen voor Klarna Factuur en u heeft bij het retourneren de bestelling nog niet betaald, dan zal deze bestelling gelijk worden geannuleerd. Heeft u de bestelling wel betaald, dan zal het volledige bedrag direct op het door u opgegeven rekeningnummer worden teruggestort door Klarna.

 

Garantie

Het is belangrijk om gelijk na ontvangst van de zending uw bestelling te controleren op gebreken. Mocht het product in een uniek geval toch gebreken vertonen, dan valt dit onder de garantieregeling. Wij zullen u dan direct een ander artikel toezenden en alle gemaakte kosten voor onze eigen rekening nemen. 


Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan vooral niet om een email te sturen naar: info@imoha.nl.